13.08.2010 Lenka Pokorná
Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.
Uvedené řetězce byly zvoleny na základě dotazníkového šetření mezi dodavateli kvalitních potravinářských výrobků s označením KLASA. Základním parametrem na straně značky tedy byly preference výrobců, na druhé straně pak potřebná ochota hypermarketů či supermarketů prokázat spotřebitelům, že i ony podporují v prvé řadě prodej kvalitních potravin.
Stejně jako v minulém roce je základem podpory produktů se značkou KLASA speciální merchandising vedoucí k lepší orientaci zákazníků na prodejní ploše. Komplexní navigační systém provede spotřebitele nákupním centrem od vchodu až k produktům KLASA.
Reklamní sdělení s logem KLASA budou spotřebitelé nacházet na plakátech, podlahové grafice, nákupních vozících či závěsech v uličkách mezi regály. Odlišení od ostatních výrobků a upozornění na výrobky s logem KLASA zajistí další vizuální prvky přímo na jednotlivých regálech. Nedílnou součástí propagačních aktivit budou rovněž tradiční ochutnávky. Ty proběhnou v průběhu letních měsíců celkem ve 44 hypermarketech po celé republice. Efekt je navíc umocněn propagací probíhající soutěže „Sbírejte a vyhrávejte“.
Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru.
Ocenění těchto aktivit i ze strany spotřebitelů souvisí s aktuální situací na maloobchodním trhu. Spotřebitelé v dnešní době nechtějí experimentovat. Jde jim o ověřenou jistotu, vybírají si výrobky s nejlepším poměrem kvalita/cena. Tíhnou také čím dál více k českým či obecně kvalitním výrobkům. Informační či marketingové akce tohoto typu pak zákazníkům výrazně pomáhají, aby kvalitní výrobky s logem KLASA při nákupu rychle a pohodlně našli.
05.09.2024 | Majitel a zakladatel firmy na výrobu potravin a pochutin z hmyzu Grig Adam Dostál otevřel ve Veverských Knínicích na Brněnsku patrně první bezobslužnou prodejnu v Česku, do které lze vstoupit i bez aplikace v chytrém telefonu a bankovní identity. Stačí tlačítkový telefon a vstupní kód zaslaný prostřednictvím sms. Bezobslužné prodejny bez personálu jsou podle něj fenoménem budoucnosti, který stále stojí na začátku, řekl ČTK.
12.09.2024 | Slovensko zavede daň ze slazených nealkoholických nápojů a stávající spotřební daní z tabákových výrobků nově zatíží náplně do elektronických cigaret, nikotinové sáčky a podobné zboží. Současně se bude dál zvyšovat zdanění cigaret. Rozhodl o tom dnes slovenský parlament.
05.09.2024 | Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) zakázala prodej želatinových bonbonů, které obsahují látku muscimol. Jde o neurotoxin, tedy silný tlumič centrálního nervového systému, a halucinogen vyskytující se v muchomůrce červené. SZPI o tom informovala v tiskové zprávě.
Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.