Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

Další podpora kvalitních potravin KLASA v maloobchodních řetězcích

13.08.2010 Lenka Pokorná

Po úspěchu loňské spolupráce mezi vybranými hypermarkety a značkou KLASA pokračuje tento marketingový projekt i v létě roku 2010. V průběhu července byla zahájena marketingová podpora potravinářských výrobků nesoucích označení KLASA přímo v místě prodeje. Akce probíhá v prodejnách Kaufland, COOP, GLOBUS a INTERSPAR.


klasaUvedené řetězce byly zvoleny na základě dotazníkového šetření mezi dodavateli kvalitních potravinářských výrobků s označením KLASA. Základním parametrem na straně značky tedy byly preference výrobců, na druhé straně pak potřebná ochota hypermarketů či supermarketů prokázat spotřebitelům, že i ony podporují v prvé řadě prodej kvalitních potravin.

Stejně jako v minulém roce je základem podpory produktů se značkou KLASA speciální merchandising vedoucí k lepší orientaci zákazníků na prodejní ploše. Komplexní navigační systém provede spotřebitele nákupním centrem od vchodu až k produktům KLASA.

Reklamní sdělení s logem KLASA budou spotřebitelé nacházet na plakátech, podlahové grafice, nákupních vozících či závěsech v uličkách mezi regály. Odlišení od ostatních výrobků a upozornění na výrobky s logem KLASA zajistí další vizuální prvky přímo na jednotlivých regálech. Nedílnou součástí propagačních aktivit budou rovněž tradiční ochutnávky. Ty proběhnou v průběhu letních měsíců celkem ve 44 hypermarketech po celé republice. Efekt je navíc umocněn propagací probíhající soutěže „Sbírejte a vyhrávejte“.

Kdo nasbírá do začátku října alespoň 30 log KLASA vystřižených z potravinových obalů, má šanci vyhrát videorecepty, kuchyňské vybavení nebo i domácí spotřebiče podle vlastního výběru.

Ocenění těchto aktivit i ze strany spotřebitelů souvisí s aktuální situací na maloobchodním trhu. Spotřebitelé v dnešní době nechtějí experimentovat. Jde jim o ověřenou jistotu, vybírají si výrobky s nejlepším poměrem kvalita/cena. Tíhnou také čím dál více k českým či obecně kvalitním výrobkům. Informační či marketingové akce tohoto typu pak zákazníkům výrazně pomáhají, aby kvalitní výrobky s logem KLASA při nákupu rychle a pohodlně našli.

fd

 


Mohlo by vás zajímat

Zpoplatnění letáků povede ke zdražení potravin, říká prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu

04.09.2024 | Zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky přinese zdražení zboží a služeb. Obchodníci budou nuceni promítnout zvýšené vstupní náklady do spotřebitelských cen. Návrh ministra životního prostředí Petra Hladíka je v rozporu s realitou tržního prostředí a ignoruje závažné ekonomické a sociální dopady na spotřebitele i obchodníky.

O lihoviny je menší zájem, jejich prodeje poklesly

10.09.2024 | Prodeje výrobců lihovin v ČR klesly za první pololetí letošního roku v porovnání se stejným obdobím loni o 51,3 procenta, vyplývá z údajů Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL). Unie proto v otevřeném dopise, který má ČTK k dispozici, žádá politiky, aby zrušili další navyšování spotřební daně na lihoviny plánované na roky 2025 a 2026. UVDL zároveň tvrdí, že zvýšení spotřební daně příjmy státní pokladny nezvýšilo.

Slovensko zavede daň ze slazených nápojů: Česko je s otazníkem, komora daň považuje za hloupost

12.09.2024 | Slovensko zavede daň ze slazených nealkoholických nápojů a stávající spotřební daní z tabákových výrobků nově zatíží náplně do elektronických cigaret, nikotinové sáčky a podobné zboží. Současně se bude dál zvyšovat zdanění cigaret. Rozhodl o tom dnes slovenský parlament.

Nové číslo CZ TEST právě v prodeji!

202408

Zajděte si pro svou porci čtení o kvalitě potravin. Nové číslo koupíte v prodejnách Kaufland, Albert, Globus, Tesco a COOP, na vybraných novinových stáncích sítě Valmont a dalších, včetně vybraných poboček České pošty.